21:27 Про запровадження НУШ в Лалівській ЗОШ І-ІІ ступенів |
У першому класі восьмеро учнів (2 дівчаток і 6 хлопчиків). Вчитель Іванчо Л.Є. Найважливіша зміна в НУШ – це орієнтація на індивідуальні потреби дитини, а не пристосування кожного школяра до єдиної навчальної системи. На першому плані – отримання соціальних навичок: вміння працювати в команді, висловлювати свої емоції і думки, знаходити рішення для складних завдань. Щоранку вчитель зустрічає дітей, які не дзвінком, а в неформальній обстановці, де вони обговорюють плани на день, діляться емоціями, наприклад, від минулих вихідних. Це допомагає налаштувати дитину на навчання і поліпшити комунікативний процес. Ранкові зустрічі в основному проводжу в класній кімнаті, де дітки утворюють коло і можуть розміститися на килимку або сидіти на стільцях один навпроти одного. Основні компоненти ранкової зустрічі: привітання, групове заняття, обмін інформацією між дітьми і вчителем, щоденні новини. Кожен із цих компонентів дає змогу дітям усвідомити себе членами однієї групи, вони вчаться звертатися один до одного іменами, що створює атмосферу взаєморозуміння та єдності колективу. Багато разів використовую віршовані привітання. Такий компонент як обмін інформацією розвиває у дітей бажання висловлювати свої думки, обмінюватися ідеями, набувати впевненості у правильності своїх висловлювань, навчатися слухати інших і поважати їхню думку. Під час проведення групового заняття доцільно проводити різноманітні ігри відповідно до теми дня, що створить відчуття єдності команди. Перші тижні закладають основу для взаємодії учителя з учнем та учнів між собою. У вересні вивчалися такі теми: «Я школяр», «Наш клас», «Мої друзі», «Моє довкілля». Діти радісно знайомилися один з одним, ділилися власними захопленнями, улюбленими іграми. У класі відбулися зміни щодо оформлення, є такі куточки: «Мій клас», «Мій настрій», «Календар природи», «Рутини класу», «Веселкові правила для школярів», «Щоденні п’ять», «Центр вчителя», «Центр досліджень», «Центр юного читача», «Центр ігрової діяльності». Для класу виділено: ноутбук, принтер, ламінатор, дошка. Це значно полегшує роботу вчителя, дає змогу підбирати цікавий, різноманітний роздавальний матеріал для кожного учня індивідуально. Кожна дитина в НУШ є вільною особистістю. Радію, коли дітки кажуть: «Я хочу до школи!». |
|
Всього коментарів: 0 | |