У першому класі восьмеро учнів (2 дівчаток і 6 хлопчиків). Вчитель Іванчо Л.Є. Найважливіша зміна в НУШ – це орієнтація на індивідуальні потреби дитини, а не пристосування кожного школяра до єдиної навчальної системи. На першому плані – отримання соціальних навичок: вміння працювати в команді, висловлювати свої емоції і думки, знаходити рішення для складних завдань. Щоранку вчитель зустрічає дітей, які не дзвінком, а в неформальній обстановці, де вони обговорюють плани на день, діляться емоціями, наприклад, від минулих вихідних. Це допомагає налаштувати дитину на навчання і поліпшити комунікативний процес.
Ранкові зустрічі в основному проводжу в класній кімнаті, де дітки утворюють коло і можуть розміститися на килимку або сидіти на стільцях один навпроти одного. Основні компоненти ранкової зустрічі: привітання, групове заняття, обмін інформацією м
...
Читати далі »